tirsdag 23. oktober 2012

Lenge siden..

Hei alle dere som faktisk følger med på bloggen.. takk for det og beklager lang ventetid! Men det har seg sånn at PC'en min ikke er helt i slaget for tida (takk til Janne for at jeg får lov å blogge fra hennes PC nå), noe som gjør at det meste av planlegging, plakatlaging, og særlig filmredigering henger litt etter planen, og det samme gjelder også blogging.. Men altså vi lever da i hvert fall ennå og i beste velgående vil jeg påstå :)

Siden sist innlegg har vi hatt mye på programmet og vi har til og med hatt oss en tur til York for å besøke Gjertrud, Eline og Hanne Margrete der.. det var virkelig en stor velsignelse og utrolig deilig å treffe de igjen!! Og om ikke det var nok, så kom Else Mari og Maria fra besøk fra Norge de samme dagene og på vei hjem så traff jeg Maria J. og Marie B. i Carlisle! Det var virkelig en absolutt fantastisk helg.. Men jeg kommer nok ikke til å skrive noe fantastisk langt innlegg fra turen(e), så jeg legger heller med linken til Jannes innlegg (hvis dere ikke allerede har gjort det).

En annen ny ting som har skjedd siden sist er at vi har hatt vår første Haven Saints kveld/runde og det var virkelig bra! Masse god respons og det virka jevnt over som om folk synes det var et bra initiativ og at de satte pris på at vi tok oss tida til det. :)

Ellers så går arbeidet som normalt, og jeg synes i hvert fall at vi klarer oss bedre og bedre i det vi gjør og det er jo selvfølgelig gøy. Det virker som om ungdommene begynner å stole litt mer på oss og vi er ikke lenger de nye, skumle norske jentene.. Jeg tror det er alt jeg får skrevet for denne gang, for vi skal egentlig planlegge en del i dag.. men jeg skal prøve å ikke la det gå så lang tid før jeg skriver neste gang.. Vi snakkes :)

Forresten så får jeg besøk av Ragnhild neste onsdag!! Det blir koselig det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar